söndag 12 oktober 2008

En liten uppdatering...

Jag , Alex o hundarna packade in oss i Berra för köra till Norge på utställning. Vi stannade och sov på ett trevligt vandrarhem i Fryksta utanför Kil. När vi körde till kongsvinger på lördag morgon körde vi på ett rådjur :( Det gick sådär på utställningen, 3:a (av3) i klassen 1:a med HP.
Höjdpunkten för helgen va söndag förmiddag då vi hade nöjet att träffa Christina som har kennel Busligans( se länk till höger). Vi körde till Kils BK med Christina och Catrin, Catrin äger Busligans Härja som jag hoppas att jag ska få köpa en valp undan. Mycket trevlig hund !!! Nu håller vi tummar och tassar för att Härja snart börjar löpa och att de blir en skånepåg till mig!

3 kommentarer:

Sagoruna sa...

Trist att ni inte skrälld ei Norge men tja så är livet. Vi får turnera mera nästa år istället?!

Anonym sa...

check...

Källornas whippets sa...

Så du ska köpa en chokladpralin? Då får ni komma förbi hos mig och hundarna och hälsa på i det lilla torpet i Skogsberg när ni är uppe och tittar på valpar! Jag/vi bor bara någon mil från Busligan över skogen!!

Karlstadshalvan av Källornas