söndag 7 juni 2009

Nu är Baccus äntligen hemma..

resan hem gick jättebra. Han sov nästan hela vägen! Problemet va bara att han skulle sitta på min axel och ha nackstödet som huvudkudde vilken innebar att jag inte satt vidare skönt men va gör man inte för en sån söt kille. Här hemma går de bra, Izac är lite fundersam o undrar nog hur länge han ska stanna;)
Just nu sitter jag här i soffan o undrar hur jag ska få plats när Baccus blir större. Jag får väll köpa mig en fotölj och överlåta soffan till hundarna;)

Tusen tack till Eva för att jag fick köpa denna guldklimp jag ska göra mitt bästa för att förvalta honom på bästa sätt!
Tack oxå till Christina och Janne för att vi fick övernatta hos er. Challe o Izac skickar en hög med blöta pussar till era tjejor. Speciellt till Tira ;)

Måsste oxå passa på att gratulera Christina och Gun som varit och tävlat idag. Christiana o Tira blev uppflyttade till högre klass och Gun o Jappie till Elit klass:)

14 kommentarer:

Emelie sa...

Roligt med en uppdatering :) Det ska bli så kul att följa er :)

Susanne & Berry sa...

Tack för gratulationen.

Lycka till med guldklimpen! Vad mysigt!

CaEk74 sa...

Lycka till med lille kelpien !! Catrin o Härja

Gun sa...

Hej Maria!
Skönt att resan hem gick bra! Vilket härligt kort på Baccus i bilen hi hi ;) Önskar all lycka med den lille! Kul att kunna följa er här framöver :)
Tack för grattis åxå!
Kram Gun

Anonym sa...

Så herlig att Baccus har kommet hjem;);) Masse lykke til framover kommer til å følge med dere her i bloggen:):)
Suss fra pappa Bocca

Bozz m/familie sa...

Masse lykke til med Baccus :-)

Sagoruna sa...

Grattis!!!! Men hallå kort på den söte så man kan dregla på då???

Marigo sa...

Grattis Maria till din chokladpralin!!! Har hört att han är liten och söt med stora öron av DumleMaria. Ser fram emot att träffa den lilla varelsen.

Kramar Marigo

Sarah sa...

Grattis!
Dte ska bli spännande att följa lilla pojken!

Kram kram

Sagoruna sa...

Hallå! Foton då???

Malin sa...

*hostar fortfarande*
Var inne i din gästbok på hemsidan o dammade ;o)
Lämnar en lycka-till-hälsning här med!
Lycka till med "lilla Brun"

-mitt hundliv- Petra sa...

Kan bara hålla med att vi vill se bilder på godisbiten så man kan få dregla och mysa!
Tjohejsan från Pålssonligan

Anonym sa...

Lycka till med lilla Baccus! Njut av valptiden!

Honey-Jenny sa...

hmmm..jag blev visst anonym...men det var jag som skrev ovan :o)