söndag 27 januari 2008

2:a lägerdagen avklarad


Det har varit ett mycker lärorikt läger, har lärt mig hur mycket som helst. Tack till Angela och Bosse på Haglösa Hundcenter samt till Leif Andersson från Stockholm, jag längtar redan till sommarens läger :)

Challe fick vara med idag oxå och herregud va Uffe (figgen) blev utskälld. Här kommer ett par bilder från dagens skyddspass. Han tycker de är hur roligt som helst. Jag säger bara: se upp för Challe - Haglösas egna skyddswhippet !!

Figgen ska man skälla på


Släpp mitt skinn

Se upp flygande Whippet
Tar du mitt skinn kommer jag bita dig.......
Flygande whippet igen
Elak säger: försök du ta trasan.........

2 kommentarer:

Sagoruna sa...

Härligt jag vill också ha en attack-whippet! Bara på dem Challe!!!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jag undrar om Gråbo gått det där lägret i smyg. Skälla ut folk och hoppa upp och bita folk i armen kan han nämligen redan. Vill du ha en fullt färdig skyddshund, så säj bara till!!