söndag 30 november 2008

Klippa klor o träning i haglösa

Idag har jag varit hos min mormor och klippt klorna på "mina" katter. Jösses va stora och bortskämda dom är. Att få klorna klippta gillar inte någon av dom, men idag gick det faktiskt bättre än det brukar. Gäller att va snabb o klippa så många klor som möjligt innan dom hinner fatta vad som händer.
Sen har jag varit i Haglösa och tittat när som tränade lydnad och skydd. Eftersom vädret va helt ok så passade jag på att träna lite med mina oxå (dom har ju annars gått i idé för säsongen, i alla fall när det gäller utomhus träning). Gick ganska bra med båda:) Innan träningen fick Izac busa lite med schäferkompisen Dust. Dom hade jätteskoj tillsammans, skoj att se!

Till helgen bär det av till Stora Stockholm!!!

Ha de bäst

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du till Stockholm?? Vi ska dit på söndag! Tira ska gå göra utställningsdebut!