fredag 7 november 2008

Äntligen helg

Idag har jag äntligen fått min balkong inglasad:)
Efter jobb körde jag och Malm in till Malmö för lite shopping. Första stopp blev biltema (efter det obligatoriska stoppet på Burger King) jag ska snart till bilprovningen med Berra och då blev jag tvungen att köpa mig en varningstriagel. Har hört att det är bra att ha i bilen:)
Sen stannade vid till på Arken Zoo, det vá riktigt nära jag köpte två virvelmarsvin, hur söta som helst!!! Så om någon har en bur över som skulle passa till två marsvin så hör av er, där vá e svart och vit som bara vill flytta hit;)
Sen körde vi till IKEA. Jag handlade matta till balkongen, en uppblåsbar "puff" som hundarna ska få träna sin balans på och givetvis diverse ljus. Konstigt att jag alltid handlar ljus när jag är på IKEA, trodde jag hade slut på stora värmeljus vilket vissade sig vara helt fel när jag kom hem och skulle lägga in dom i skåpet, men men nu har jag ljus så jag klarar mig ett bra tag framöver!

Ha de bäst!

4 kommentarer:

Jenny,Nokia och Leo sa...

Jag är precis likadan, handlar alltid ljus på Ikea och jag tror oxå att det är det som är meningen ;-D

Anonym sa...

Då får du en bloggutmaning
När jag donat till min balong så la jag ut en bild på resultatet
http://madofi.webblogg.se/2008/october/hant-sen-sist.html#comment
- så nu får du se till att dona
och lägga ut en bild! ;o)

psst. Maaassor med burar på Blocket ;o)

Ha det gott!

Anonym sa...

Härja har börjat fälla ur= löp på gång men hon har tidigare fällt ur helt o börjat sätta ny päls - sen löp ;) även vi här hemma hoppas på att hon snart ska dra igång. Ikea sänder nog ut en massa "undermedvetna " budskap - vi köper oxå en massa ljus när vi är där. Trevlig helg på er! Catrin o Härja

Anonym sa...

Tittar förbi bara. Ha en härlig november!