söndag 31 maj 2009

Äntligen..

fungerar min dator igen:) Tusen tack Henrik!

Förra helgen va det dags för vinthundsklubbens utställning i Bosjöklster. Izac palcerade sig som 2:a med CK i öppen klass o den som bästa hane reserv. Han va jätteduktig min lilla randiga terroist! Grattis till alla det gick bra för o alla andra oxå för den delen ;) Extra grattis till Alex o Ewe som blev BIS-2a!!!! o Grattis till Jenny o Nokia som tog sitt andra cert!!

På söndagen va jag o Annelie ringsekreterare på Greyhoundklubbens utställning. Annelie skrev o jag ropade in, det vá jätteroligt:)
Det är alltid trevligt med vinthundshelger!

Igår vá jag på Burlövs Brukshundsklubb och hjälpte Tommy att ställa ut Daim. Med facit i hand så hade de nog gott bättre om Tommy själv sprungit med honom men men daim fick en slät etta.
Efter utställningen blev Daim extriörbeskriven så nu är rätt namn KORAD Busligans Daim. Stort grattis till Tommy.

Nästa helg hämtar jag Baccus !!!!

3 kommentarer:

Christina sa...

Baccus pappa har fått ytterligare ett cert i sök och är numera NBCH! Inte illa!! Vi är så stolta och glada... det tror jag nog att även Baccus är ;-). Vi ses till helgen!

Jenny,Nokia och Leo sa...

Spännande att det snart är dags =)

Unknown sa...

Gled deg til å hente hjem Baccus :-) Det er jo så moro med valp i huset :-)

Hilsen fra Norge (bror Bozz m/familie)