tisdag 3 november 2009

Valpträff :)

Tidigt i fredags morse körde jag och Josse mot Karlstad och valpträff. Givetvis vá vi "tvugna" att stanna till på Ullared och shoppa lite, inte en ända onödig grej denna gången heller ;)
Har inte riktigt tid för någon lång skrivelse, så här kommer en kort.
Det har varit en mycket trevlig helg. Det har varit sök, spår, uppletande, lydnad o skotträning på schemat. Eftersom Baccus inte riktigt vill dela med sig med sina grejor så hoppade vi över uppletandet, annars kanske han sprungit där än ;)
Vi vá fyra valpköpare som kom så fem valpar totalt, alla va mycket trevliga! Inte lika trevliga som Baccus såklart :) Märkligt att alla har fått den "bästa" valpen! Gun har oxå varit med hela helgen, även Christina va med på lördagen Alltid lika trevligt att träffa dom, önskar verkligen att jag bodde lite närmre!

Tack till Ewa (o Gun) för en mycket trevlig helg.
Tack till Gun för skivan med bilder på Baccus som liten skrut
Tack till Alex som har tagit hand om Izac och visat honom i växjö
o tusen tack till Josse som åkte med så jag slapp köra själv!!

Nu ser jag fram emot MH i slutet i Augusti :)

Här kommer lite bilder från helgen.

Ewa med Ibbo o mamma lexi, Ida med Flip, jag o Baccus och Jenny med Baloo.


Zigge med husse


Baccus spårar


Jag och Baccus har paus


Jag och Baccus mamma Lexi


Challe har oxå varit med och har givetvis oxå fått spåra. Här med sin mus, hans slutapport.

1 kommentar:

Baloo sa...

Tack de samma :) riktigt skoj att träffa brorsorna. Hoppas ni fick plats med innehållet i alla kassarna i garderoberna hemma :) vi ses, om inte förr så i augusti. Ha de!