söndag 28 september 2008

Träning i Svedala

Idag har jag och Maria varit och tränat på Svedala brukshundsklubb. Det gick ganska bra med Izac och riktigt bra med Challe om man bortser från inkallningen ;) Jag har varit slarvig med challes träning, det får bli ändring på de!


När jag körde från Svedala körde jag in till Svågertorp för att byta en klicker som jag köpte igår, det underlättar ju om det blir ett klick när man trycker på "knappen". För att göra en lång historia kort så va det verkligen inte min shoppingdag igår!

Sen hämtade jag upp Josse o vi körde ut till Maglarp för att hälsa på Ronja. O jösses vad tjock hon är, och lika sur som vanligt, Det är en mycket speciell häst, min gamla ronja :)




1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj...inte den lilla damen..Ronja alltså.
Fin är hon iaf, hade varit roligt att träffa henne in person.
Kram Maria