torsdag 19 februari 2009

snart helg :)

Denna veckan har jag varit på möte både tisdag och onsdagkväll. I tisdags vá det möte med tävligssektionen på Svedala brukshundsklubb inför tävlingen den 15 mars.
Och igår va det LC -möte hemma hos Annelie inför provet vi ska ha den 25-26 april. Blev även bestämt att jag är den nya kassören för LC-verksamheten här i söder. Jag som har lovat mig själv att inte ta på mig så mycket inom hundvärlden som jag gjorde inom hästvärlden. Får se hur det går med de, men än så e de inte i närheten!

Idag har Malm opererat sitt knä, så nu blir det till att ta det lungt för henne. Jag har precis varit och hälsat på och kidnappat hennes hund;) Mina egna grabbar får sova hos min mamma inatt så får Dust sova hos mig. Hade nog inte blivit mycket sömn för mig annars, skulle tro att Izac o Dust hade röjt runt hela natten.

Idag har Härja varit hos vetrinären för att kolla om det va dags för parning men det va det inte. Nya tester på måndag!!!

Nu e de dags för mig o Dust att nanna kudden!

Sov gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!
Jag kan inte tänka mig någon bättre kassör än du!!
Kram

Anonym sa...

haha där ser du hur SVÅRT det är att hålla sig från det där....

Håller tummarna för nästa prov!

Trevlig helg!

Sarah