måndag 9 februari 2009

Valpar, häst & födelsedagsgris!

Tre ord som kan sammanfatta dom senast tre dagarna.
I lördags vá jag & Malm och tittade på terv valpar på Glimmagårdens Kennel. Helt otroligt söta valpar, kanske flyttar en hem till Malm. (den som lever får se)

I söndags vá det dags för mig att sitta upp på hästryggen. Min syster Lotta hade ju läst här min blogg att jag skulle börja motionera mer och kom då på den ljusa idén att jag skulle rida hennes sto ett par dagar i veckan. Så igår vá det dags för premiärturen, vill tilläga att det är ett par år sen jag satt till häst senast. Men enligt Lotta så vá det ingen anledning att oroa sig för hon e så snäll.... Vet inte riktigt om jag håller med, det första hon gjorde va att resa sig ! Men jag satt kvar :) tur för Lotta annars hade de nog blivit sista turen för mig. Det har visat sig så här dagen efter att jag trots allt har några muskler kvar, ajaj sån träningsvärk jag har både här o där.
Imorgon är det dags igen. Ska försöka ta något kort på kusen.


Idag fyller världens bästa Malm år. STORT GRATTIS!!!!!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tackar så mycket för tulpanerna.
Du är världens bästa vän, finns ingen som du!
Maria