söndag 22 mars 2009

Malmö Int

Denna helgen har det varit utställning i Malmö. Igår vá jag, Josse, Malm och Marie där och tittade och shoppade. Jag tittade givetvis på Kelpie, längtar tills jag har min egen! Vi tittade mycket på agility, många duktiga ekipage bla så tävlade Marlons (malms terv) mamma.
Handlade ett gäng ben, hundgodis och ett halsband till kommande Kelpie! Valpen är inte född än men har redan tre halsband ;) visst e de roligt att handla hundgrejor!!!!

Idag så har jag ställt ut Izac. Han skötte sig bra, men han gillar inte riktigt dessa stora iomhus utställningar. Han blev 4:a med HP i unghundsklassen. Passade även på att fotografera honom hos HappyDogs, bilder kommer om ca en vecka.
Stort grattis till Jenny o hennes snygging Nokia som blev BH-3:a med CERT !!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade jag dömt, hade Izac vunnit!
Han är ju världens bästa whippet, enligt min mening.
Kram Maria

Anonym sa...

Ullhedens Qastor försvunnen 2009-03-24 21:58:16
I lördags kväll försvann den 15 mån malinoishanen Ullhedens Qastor i Frändefors-området norr om Vänersborg. Han var vid det tillfället hos bekanta som skulle passa honom under helgen.
Qastor är ID-märkt i örat (11424Y). Qastor är, för att vara hane, liten till växten (26 kg). Tacksam om ni kan vidarebefordra detta meddelande till andra i området.
Har ni några upplysningar kontakta Marcus Rudström på telefon 0739-555 402

Sprid vidare! /Sarah