lördag 7 mars 2009

Män som hatar kvinnor

Har precis kommit hem efter ett biobesök. Jag och Josse har varit och tittat på Män som hatar kvinnor, om ni inte redan har sett den så gör de!!! Mycket bra film.

Innan idag har jag varit hos syster Lotta och longerat Olymipa, hon skötte sig mycket bra. Hoppas jag hinner rida imorgon.
Sen körde jag och Malm till Törringe och lät hundarna springa och busa av sig. Vissa mer än andra, Challe fick nys på rådjur och tog en snabb tur på egen hand. Då e man inte tuff när man ser sin hund försvinna i HÖGT tempo mot vägen. Fick koncentrera mig på att försöka få Izac att stanna och inte hänga på storebror. Efter en liten stund kom Challe tillbaka, sprang till min sida och la sig ner och såg skamsen ut. Han vet att han inte får jaga vilt men ibland e de svårt att låta bli!
Imorgon blir de spår med Malm och Marigo:)

Sista budet på tema till Härja kullen verkar vara Farligt. Vad sägs om Busligans Terror:)
Hoppas hoppas att hon e dräktig.

Inga kommentarer: