fredag 13 mars 2009

Middag hos Malm

Har precis kommit hem från Malm, har varit och ätit fajitas. Alltid lika gott, tusen tack!

Nu ska jag gå o nanna kudden.
Har varit på Karlaby Kro på kurs med jobbet i två dagar och det blev sent i säng. Så nu har jag lite sömn att ta igen;)

Jag och min lillebror Joachim har bestämt oss för att köra till Busligans kennelläger. Skönt att Joachim ville följa med så jag slipper köra själv, det är ju en liten bit. Ser verligen fram emot att träffa fler busligan hundar!

Ha det bäst

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv, alltid lika trevligt att ha dej här!
Kram Maria

Anonym sa...

Kul att ni kommer på lägret!!!

Anonym sa...

Jättekul att ni kommer ned till lägret- du är varmt välkommen förbi i Kil på en fika.
Skorna vill hon ha 1000kr för- de är i princip helt nya- anv. endast 2 ggr. Och väl värda i inköp. Jag är jättenöjd med mina egna. Kul med lite bilder. Trevlig helg

Anonym sa...

Catrin och Härja skulle det ha stått i inlägget ovan