tisdag 17 mars 2009

Spårhelg

Denna helgen hade Svedala brukshundsklubb Spår och sök tävligar. Jag vá spårläggare, första gången som jag la spår till tävling. Men det gick bra! På lödagen märkte vi upp spåren och på söndagen (hur tidigt som helst) va vi på plats för att gå ut spåren. Jag och Jenny delade på ett fält så vi hjälptes åt på lördagen vilket vá skönt, tusen tack Jenny! Sen bar det av till klubben för lydnaden, jag skrev för den ena domaren. Alltid skoj o lärorikt!!
Söndag kväll spenderade jag helt utslagen i soffan. Måndag kväll oxå för den delen ;)

Idag vá det meningen att jag skulle rida men idag har det blåst hur mycket som helst. Hade troligtvis blåst av hästen ;) Så det blev middag hos Malm istället. Tusen tack! Sen iväg till Pålsson för att få fixat till naglerna, tjustigt värre blev de! (som alltid)

Imorgon ska jag till Christina o bli masserad, ska bli skönt. Känns i ryggen att det vá ett tag sen! Man kanske skulle ta o skaffa sig en kille så man kan få lite massage hemma ibland ;)

Ha de bäst!

Inga kommentarer: